حرك الماوس فوق الكليب فيظهر لك إسمه وعندما تريده أن يعمل فقط إضغط على الكليب المراد تشغيله وعند الانتهاء من مشاهدته إضغط على
i'm done

2009/02/10

Nogoom FM Live اسمع اذاعه وراديو نجوم اف ام مباشرة


حصريا اسمع اذاعه وراديو نجوم اف ام مباشرة بدون برامج

Nogoom FM 100.6 نجوم اف ام - Nogoom FM Live اسمع نجوم اف ام مباشرة
إذاعة نجوم FM هي أول إذاعة خاصة في مصر وهي تقدم أغاني شبابية و برامج،بدات بثها في عام 2003 ، وهي تبث على تردد 100.6 FM وهى تابعة لـجود نيوز ، ويرأس الإذاعة شقيقه عمرو أديب. , للإذاعة شعبية كبيرة لتخصصها في الأغانى الحديثة والبرامج المسلية

Listen To Nogoom FM Live Stream Online

Nogoom FMعيش مع نجوم اف ام 24 ساعة بدون تقطيع


مزيكا على كيف كيفك

نجوم اف ام 100,6








أو اسمع نجوم اف ام مباشرة من هنا وذلك بعد الضغط على الشاشه لكى تبدا الاذاعه فى العمل



صور مذيعين نجوم اف ام

تعرف على اسامة منير عن قرب

إيميلات وتليفونات برامج نجوم اف ام

أشهر برامجها
أنا والنجوم وهواك تقديم أسامه منير, برنامج يتحدث عن الحب والمشاكل العاطفية
زيرو تلات لينكات تقديم أكرم حسني يذكر ويذاع أيام الأحد والثلاثاء والخميس في الساعة الحادية عشر مساءً ويستمر لمدة ساعة على الهواء مباشرة، ويوم الأحد مخصص لمناقشة قضية أو حالة اجتماعية معينة مع الجمهور، والثلاثاء يتم فيه استضافة خبير الكومبيوتر حسن حامد ليجيب على استفسارات المستمعين حول المشاكل التقنية التي يواجهونها عند تعاملهم مع التكنلوجيا الحديثة ، والخميس مخصص لاستقبال شخصية شهيرة أو ناجحة في مجالها. (لم يعد يقدّم)
أجمد سبعة الساعة سبعة تقديم
مها بهنسي
عيش صباحك تقديم أحمد يونس (بعد ترك أحمد يونس للإذاعة ، صار
مروان قدري وناردين هما مقدما البرنامج
البرنامج ده بتاع موبينيل تقديم أكرم حسني وهو برنامج متخصص في الاخبار الفنية و متابعة احدث الاعمال الفنية سواء في الغناء او التمثيل . وتشاركه في التقديم المذيعة والممثلة
منى المراغي .
ساعة سمع تقديم طارق أبوالسعود وهو برنامج متخصص في إذاعة الأغاني القديمة

ملاحظة هامة:

فى حاله توقف البث فيكون نتيجة ضغط على السيرفر الخاص بالبث

نرجو الانتظار قليلا او عمل رفرش

REFRESH

وسوف يعمل ثانيا إن شاء الله

39 comments:

  1. good work
    and it's a pleasure to add quraan kareem channel

    ReplyDelete
  2. اسامه عيزاك تناقش موضوع فى صداقه بجد فى الوقت دا ولا لا

    مها

    ReplyDelete
  3. ازيك يا اسامه انا كنت عاوز اقول ان انا بحب واحده اوى وبموت فيها كمان بس سعات بحس انها حاسه بيه وسعات تانيه مش بحس منها بأى حاجه سعات بكتير ببقى نفسى اكون دنبها وتشيل عنى همى مش الاقيها ولما هيا تعزنى ببقى جنبها انا بجد نفسى اعرف هيا بتحبنى ولا لاء

    انا ميدو

    ReplyDelete
  4. بص يا ميدو اولا لازم تعرف انتا بتحبها حب حاجه ولا بتحبها لانك بتحبها بجد

    والحب الحاجه يعنى انك محتاجه تحس ان فى حد جنبك او فى حد مهتم بيك او فى حد بيحبك ودا مش حب و بياخد وقته وبيعدى ولما تتاكد من حبك ليها انتا اولا شوف هى كمان واحكم هل بتحبك؟ ولا لا ولو احتارت صارحها

    ReplyDelete
  5. انا بحب واحدة بس مش مهتمة بيا

    ReplyDelete
  6. دا يبقى حب لا فائدة منه والحق نفسك من اولها وابعد عشان متتعبش اكتر واكتر

    وتاكد من شى واحد انك زى ما بتدور على الحب الحقيقى و شريك او شريكه حياتك فهو كمان بيدور عليك

    ReplyDelete
  7. احلى شيء قي الحياة الحب

    ReplyDelete
  8. انا حبت واحد بجد وهو كمان حبينى لمده5سنين بس بعد كده
    جاه وئلى انه مش يستهلنى وانه ضيعنى من ايده وفى الاخر خطب واحده كان بيؤلى عليها كلام كتير مش كويس

    ReplyDelete
  9. الحب ده تعب اعصاب الحب كويس بس متعب انا بقى خطبت واحدة كانت زميلتى فى الكلية ولما اتخرجنا واشتغلت خطبتها سنة وفى الاخر محصلش نصيب بينى وبين اهلها هيا ديه الحياة

    ReplyDelete
  10. لللاسف شباب كتير بيلعبو بالبنات مجرد انهم بيبقو عايزين يحسو انهم زى اى شاب عندو بنت بتحبو وخلاص لاكن حب بجد مفتكرش قليل اوى


    ممدوح المصرى

    ReplyDelete
  11. ازيك يا استاذ اسامة انا اسمى احمد من مصر الجديدة وعايز اقول ان انا باحب البرنامج بتاعك اوى وكمان انا كنت على علاقة ببنت بس حسيت بعد 3 سنين ارتباط ان انا مينفعش اخطبها او اتجوزها لانى شايف انها متعرفش تتحمل المسؤلية يعنى لسة دماغها صغيرة

    ReplyDelete
  12. أمتى اعرف أن البنت بتحبنى اوى ومن قلبها

    ReplyDelete
  13. ازيك يا اسامة انا بحبك جدا جدا جدا جدا وبجد بحب البرنامج بتاعك اوي وبحس اني بكون مستريحة لما بسمعه انا عندي مشكلة يا اسامة وهي الصداقة انا بجد مش لاقية صداقة هي الصداقة اللي بجد راحت فين هي فعلا مش موجودة دلوقتي ؟ كل لما اتعرف علي حد واحاول اخده صديق او صديقة بيكون عايز يتعرف عليا عشان مصلحة وبس حتي انتيمتي اللي قضيت عمري كله معاها من ساعةما اتولدنا تصدقني لو قلتلك اتخلت عني عشان خطيبها هي مش شايفة حد في الدنيا غيره متتخيلش احتجتلها قد اية وملقتهاش جنبي ودلوقتي لما سابته اول واحدة لجاتلها هو انا بس للاسف انا بحاول اساعدها بس من جوايا مش قادرة اسامحها وحاولت كتير مش عارفة بجد وكل اصحابي بحس انهم بيعرفوني عشان المصلحة مع العلم اني والله بتعامل معاهم بحسن نيه ومش عشان محتاجة منهم حاجة غير صداقتهم بس قولي اعمل اية بجد انا محتاجة نصيحة اوي وياريت تعمل حلقة عن الصداقة لو سمحت
    (crazy cat)

    ReplyDelete
  14. الحب شي جميل يا اسامه بس انا عايزة اعرف رايك في الحب الصامت

    ReplyDelete
  15. حاجه كانت خيالية بالنسبة لى

    ReplyDelete
  16. مساء الخير ازيك يا اسامه
    انا اول مرة ابعتلك لانى بحاول اكلمك بس للاسف بفشل كل مرة ومشكلتى ف حياتى انى كنت مرتبطه بشخص كنت بحبه جدا والظروف خلتنى انفصل عنه من سنتين وفجاه ظروفى دى انتهى ( اهلى كانو غصبو عليا ف خطوبه ) والموضوع اتفركش ورجعنا نتكلم تانى بس لا كرامتى سمحت انى اقوله اننا نرجع تانى وفضلنا نكلم بعض لمده سنه ونص وانا بقوله على كل حاجه ف حياتى لكن هو لا المهم رجعلى تانى من بعد ماطلب اننا نتقابل كنت رايحه ومش ف نيتى اننا نرجع تانى لانى كنت فقدت الامل وللاسف رجعلى تانى وطلب انه يتقدملى وفجاه ابتدى يتغير وبعد الحاح منى لمعرفه سبب التغيير اعترفلى انه خاطب بنت عمه وفرحه بعد شهرين ودلوقتى خلاص هو فرحه بعد 3 ايام ياترى اروح ولا لا؟
    كتير قالولى انه رجعلى عشان ينتقم منى ويدوقنى اللى داقه بس والله انا ماكان بايدى بس هو ف لحظه قالى انه رجعلى انتقام وف لحظه تانيه قالى انه كان بيحبنى بس انا اللى سبته وفرط فيه دلوقتى انا محتارة اروح الفرح ولا لا ؟ ياريت تفدنى يا اسامه الله يخليك (حياه بلا حياه )

    ReplyDelete
  17. اذيك يا اسامه انا اميره بصراعه بعشق برنامجك ونبرة صوتك تجنن بجد ومتماشيه موت مع مود البرنامج

    ReplyDelete
  18. ازاي اعرف ان البنت بتحبني من قلبها

    ReplyDelete
  19. ther is not love at all

    ReplyDelete
  20. الواحد يعمل ايه لما يبقى مجروح قوي من حد قريب ليه جدا

    ReplyDelete
  21. ازيك يا اسامه انابحبك جدا انا كنت بحب واحد

    ReplyDelete
  22. انا كنت بحب واحد اوى وقعدنا 4 سنين مع بعض وهو كان ليا كل حاجه فى الدنيا ديا ادتله كل حاجه وفى الاخر سبنى وقالى ان انا استاهل حد احسن منه بس لللاسف انا بحبه جدا ومش شايفه حياتى غير بيه بس يا ترا هقدر اعيش حياتى وله انكتب عليا انى اعيش بلا حياه فعلا انا بعنى الزمن لزمن خنى

    ReplyDelete
  23. يروح يموت نفسة

    ReplyDelete
  24. هاى اسامة انا بحب وفى نفس الوقت خايف برغم اننا مخطوبين بس مش عارف ؟؟ هى كذبت علية مرة وعرفت لوحدى من غير ماتقول وكذبة كبيرة وصلتنى لشك فيها اعمل اية ؟؟؟؟

    ReplyDelete
  25. هاى اسامة انا خطاب وبحب خطبتى اوى وهى بتحبى بس مش قادر اصدق ان حصل مشكلة خلينى اك فى حبها لية اعمل اية

    ReplyDelete
  26. هاى اسامة انا دودو انا عندى 24 سنة ومتزوجة من سنتين بس انا عمرى مااتكلمت مع ولد ولا صاحبت ولد ولما اتجوزت اتجوزت جواز صالونات لأنى بخاف من ربنا قوى بس مش معنا كدة انى مش رومانسية بالعكس انا رومانسية جدا جدا وبحب جوزى بس هو عصبى وعلى طول مشغول هو اكبر منى ب12 سنة بس انا مع ذلك بحبة بس مش عارفة انا بحبة ولا اتعودت عليه وانه نصيبى ولا ايه ومش عارفة اعمل اية معاه لانه بيزعلنى كتير بسبب عصبيته دى بيتعصب من غير متعمله حاجة وانا مش عارفة اعمل ايه واعرف ازاى انه بيحبنى انا معنديش تجارب فى حياتى ونفسى انك تساعدنى مع انه هو كان عنده تجربة ومن قبل مايخطبنى نها العلاقة دى لانها اتجوزت وسابته انا دايما عندى احساس انه مش بيحبنى وانه اتجوزنى كدة وخلاص بس هو طيب جدا وحنين قوى قوى ارجوك رد عليا انا مش عارفة اعمل اية

    ReplyDelete
  27. هاى اسامة نفسى تقول لخطبتى انى بحبها اوى اوى اوى وما قدرش استغنا عنهاااااااااا بيرو

    ReplyDelete
  28. السلام عليكم ازيك يا اسامه انا اول مره اكتبلك وبصراحه مش بسمع البرنامج بتاعك كتير بس كلامك شدنى وبحب اسمع اللى بيكلموك وانا عايز احكيلك حكايتى واخد رايك بجد انا عندى 26سنه وبحب بنت عندها 20سنه بس بحبها اوى وهى بتحبنى اوى انا فضلت سنه نفسى اكلمها واعرفها مشاعرى من ناحيتها وفعلا كلمتها والحمد لله لاقيتها بتبادلنى نفس الاحساس وبعد فتره طلبت انى اتقدملها وفعلا كلمت عمها لانه صديق عمرى وهو موافق بس والدتها مش موافقه وانا مش عارف السبب بس انا لسه مشكلمت والدها بس هما رافضين انها ترتبط بحد لحد ما تخلص جامعه بس انا بحبها اوى وخايف حد تانى يخطبها وبجد و\لو مش حصل نصيب بينا انا هتعب اوى فى حياتى احنا بجد وصلنا مع بعض لدرجه من الحب محدش وصلها ابدا بجد انا مش عارف اعمل ايه مع والدتها نفسى اعرف هى رفضانى ليه مع العلم انى بشتغل فى وظيفه محترمه ومرتبى كويس جدا وعمها صديقى معايا فى نفس الشغل ياريت تقولى اتصرف ازاى بس انا بحبها جدا ميدو

    ReplyDelete
  29. ايه يا جماعه ليه مش عرضتوا التعليق بتاعى ميدو

    ReplyDelete
  30. اناا راكان واحي القناة وكل الي فيهاا واحب اهدي احلي بووسه لاحلي سااره

    ReplyDelete
  31. هاااااااااااااااي اسامه انا محمد صديق جديد للبرنامج

    ReplyDelete
  32. السلام عليكم انا شاب 21 سنه بحب بنت من ع النت هي 18 سنه نهي بتحبني بقالنا 5 شهور بنعرف بعض بسي نتكلم موبايل وكده وانا متاكد انها بتحبني بسي ليه خايف مش عارف بجد

    ReplyDelete
  33. ازيك يا اسامةانا بجدنفسى تقرا المسج بتاعتى انا دى اخر سنة ليا فى الجامعة ومرتبطة بواحد زميلى فضل 3 سنين يحاول انة يكلمنى بصراحة قدملى كل حاجة حلوة وقدر انة يحببنى فية وبينفذ كلامى بس مكدبش عليك ابتديت احس ان شخصيتة ضعيفة قدامى وكل اللى حوليا شايفين كدة ومبعرفش اتكلم معاة عن نفسى انت ممكن تقولى اعمل اية

    ReplyDelete
  34. انا بحب بنت اسمها سجا بس انا مش عارف اقرب ليها اعمل اة

    ReplyDelete
  35. مساء الخير اسامة ارجووك اسامة انا عيزى نصيحة من عندك اسامة انا عندي 25 سنة بحب واحد من 3 سنين من مصر عمره 46سنة بيشتغل في السعودية بنحب بعضنا كثير ملناش قدرى عشان نعيش بعيدين على بعضنا وكمان ظروف اسرته ومشاكلها مانقدر نتزوج انا جاني خاطب دكتور اطفال عيلتي قالت لازم اوفق استنى ايه ارجوك مادا افعل انا من بلد تانية غير مصر والسعودية زهرة المعدبة

    ReplyDelete
  36. عيزى اقول بصوت عالي انا بحبك يا محمد السيد عبد الباقي من الاسماعلية انا زهرة بقول لك انا اسفة بحبك وانا معاك ضد كل شي ضد الظروف والقدر مهما كل شي بقول لك انا بتحدى العالم كله وانا معاك بحبك محمد عيزى اغنية صابر بتحدى العالم

    ReplyDelete
  37. انا بحب البرنامج بتاعك اوى يا اسامة

    ReplyDelete
  38. حب اية ياجمعة هوى فى حاجة اسمة حب دلوقتى دة كان زمان دلوقتى اسمة تسلية00000 وليد00000

    ReplyDelete
  39. ya osama ol le shrooq eny ahmed el beih by7bha awe awe awe we mesh ye2der yest5na 3anha

    ReplyDelete

أضف تعليقك وتواصل معنا

أضف إيميلك ليصلك جديد مواقعنا

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner